pondělí 9. září 2013

Škola

Pondělí začalo hekticky, než jsem se dostala z postele a připravila na svůj první školní den, zjistila jsem, že snídani od Kubíka do sebe musím rychle hodit a utíkat na metro, abych to stihla. Tak jsme vyrazili směrem na Kings Cross station, kterou jsem asi po deseti minutách našli a já jsem investovala do týdenní jídenky 44 dolarů (strašná pálka!) a vyrazila jsem směr Bondi Junction, školu jsem našla rychle a v 8:30 už jsem stála poslušně ve škole spolu s ostatními zájemci o studium. Začalo to příjemně, jelikož je na škole kurz pro baristy, dostal jsme každý zdarma kafe na přání a bylo opravdu moc dobré :) v 9 nás rodělili do tříd (Lenka Krmenicova class 16).. ano opravdu tady bude s mým jménem legrace :) a začali jsme psát rozřazovací test, na který jsme měli hodinu času během které nás postupně volali na pohovor. Z pohovoru jsem dostala 12 bodů, jen nevím jestli to bylo kvůli mé odpovědi na otázku co bych dělala, kdybych se dožila 100 let a já řekla, že bych si asi musela hledat mladší kamarády, protože mám ráda společnost.. :)))

Po testu následovala další pauza na kafe a poté úvod do chodu školy. Je zakázáno mluvit jiným jazykem než anglicky - jsem ráda, jelikož čeština tady moc nefrčí :), musím mít 80% docházku aby mě nedeportovali a samá další pozitiva. Škola je každý den od 9 do 15 a v pátek končíme už ve 12:30. Takže si myslím, že to bude opravdu intenzivní příprava. Po škole jsem se sešla s Kubou a šli jsme se podívat na první nabídku bydlení (zážitky z hledání bydlení popíše Kubík, protože to opravdu stojí za samostatný článek). Potom jsme si šli koupit oběd, vybrali jsme sushi a myslím, že to bude naše pravidelná strava. A já šla zpátky do školy pro výsledky testů. Dopadlo to výborně a já jsem se dostala do kurzu CPE (nejvyšší úroveň aj) a za 3 měsíce mě čeká zkouška. Dnes mě čeká oficiálně první školní den, tak popíšu zbytek po návratu domů.

Mějte se krásně!

Lenďa

Žádné komentáře:

Okomentovat