středa 18. září 2013

Hon za prací začíná

Zdravíme protinožce,

Stále se chystáme na další příspěvky, ale bohužel pořád nemáme wifi doma, takže je to trošku složitější. Alespoň něco ale napsat musíme:) Začali jsme hledat práci a doufáme, že se nám brzy podaří něco najít, abychom mohli zaplatit i další nájmy a taky si mohli dovolit nakoupit nějaké jídlo. :)
Nebojte se, nestrádáme, ale musíme brzy začít vydělávat dolary, protože s korunami je to tady těžké. Včera jsme zkusili kontaktovat první zaměstnavatele a uvidíme, co z toho bude. Já jsem dnes byla na svém prvním pracovním pohovoru. Udělalo mi to velkou radost, protože jsem včera po škole našla inzerát na práco na recepci v marketingové firmě a kvůli časově omezenému připojení na internet jsem měla asi 15 minut na to, abych vytvořila svůj životopis a napsala průvodní dopis. Ale stihla jsem to a k mému velkému překvapení mi za hodinu přišla sms, že jsem se dostala do užšího výběru a mám přijít na pohovor. Ten už mám za sebou a čekám na další sms, jestli projdu do dalšího kola. Pokud ano, tak mám příští týden tzv. Trial, což znamená, že si mě vyzkouší, jestli práci zvládnu a potom se rozhodne. Kubík rozeslal několik životopisů a vypadá to, že snad taky brzy něco najde. Podáme info, až budeme konečně online.

Mějte se a napište nám, co je nového!

2 komentáře:

  1. Ahoj, teda musim uznat, že četba vašeho blogu je milé zpříjemnění pracovního procesu :). Sakra já vám závidím. Doufám, že vám práce vyjde ať máte dost peněz na úžívání si a hlavně na psaní blogu :).

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme za pěkný komentář :) zatím poctivě píšeme a doufám, že bude čas psát i nadále :)

    OdpovědětVymazat