čtvrtek 12. prosince 2013

3 měsíce za námi, prázdniny a hon za prací

Zdravím od protinožců,

omlouvám se všem za lehké omezení kontaktů, ale zkrátka je to teď všechno hektické a když se dostanu k internetu trávím většinu času psaním žádostí o práci. Ačkoli hledám už třetí týden, nic se nebjevilo a tudíž jsem přistoupila na variantu 40 hodin v Burger crave. Jelikož pracuju večer, mám přes den čas jít na pláž nebo do parku a užívat si opravdu nádherného počasí, které začalo minulý víkend.

Škola mi skončila před dvěma týdny a je to trochu úleva, protože nemusím každý den studovat a trávit ve škole téměř všechen čas, ale určitě mi to bude chybět, protože jsme měli parádní třídu i učitele a myslím si, že moje angličtina prošla velkou změnou k lepšímu. Zkoušku už mám taky za sebou, ale na výsledky zatím čekáme, vypadá to, že to bude dárek pod stromeček, tak jen doufám, že mě bude čekat certifikát :-)

Pustila jsem se do hledání práce, ale očividně nejsem jediná, kdo měl ten nápad a ani po třech týdnech obcházení kaváren, barů a restaurací s CV nemám žádnou odpověď. Byla jsem minulý týden na trialu v pekařství, ale nelíbilo se mi to a když mi řekli platové podmínky, myslím, že můj výraz mluvil za vše a už mi nezavolali :-D, ale opravdu bych tam nešla, protože jestli je chaos v burgercrave, kde máme na výběr cca z 50 věcí v menu, tam bylo menu asi čtyřikrát takové, naprosto nelogické a opravdu špatný managament. Včera jsem měla jít na trial do našeho oblíbeného Ruby's Diner, který máme za rohem a už jsem tam dávala životopis potřetí, ale hodinu před začátkem trialu mi zavolali, že už někoho mají a tudíž nemá smysl abych na trial chodila, což hodně zamávalo s mojí motivací a celou situaci s hledáním práce jsem přehodnotila, protože zbývají dva týdny do Vánoc a po Vánocích přijede taťka s Petrou (JUCHŮ!:-)) a máme v plánu cestování do Melbourne a Cairns, takže nechci najít práci na dva týdny, kde si budu muset vzít dva týdny dovolenou a nejspíš jí zase ztratit.

Začínám řešit i druhý kurz ve škole a zkouším najít kurz, který nebude tak časově náročný, abych mohla lépe najít práci přes týden. Ale zatím čekám na odpověď ze školy a uvidíme, co mi nabídnou.

Vánoce se blíží i tady, stromy a ozdoby jsou na místě, koledy vyhrávají a začalo konečně třicetistupňové počasí, které snad vydrží co nejdéle :-) Minulý týden jsme strávily s holkama z Čech celý den pečením cukroví, ale vzhledem k australským ingrediencím, hrozné troubě a svařáku jsme za celý den upekly 4 druhy cukroví, potom co jsme si to rozdělily do tří várek a přinesla jsem to domů, zmizelo to téměř okamžitě a musím se asi vrhnout do pečení znovu :-) Ale mělo to velký úspěch, což je hlavní.

Kuba tráví celé dny v práci se svým podivným psychopatickým šéfem, který mu ale zatím platí a vychází mu vstříc s hodinami, ale uvidíme jestli se v lednu nebudeme poohlížet po nové práci oba.

O tři dny později...
Zjistila jsem, že ačkoli jsem napsala tento příspěvek v úterý, zapomněla jsem ho publikovat a tka napíšu ještě nějaké zážitky dneska. Počasí je stále krásné a je to paráda, opravdu už je to jenom na tričko a kraťasy (omlouvám se všem za provokaci). Začali jsme s Kubíkem zase běhat a cvičit, takže konečně využíváme parku, který máme vedle domu. A všechno je tady uzpůsobené pro sportovce, tzv. pítka s pitnou vodou jsou téměř všude a v každém parku je minimálně jedna venkovní posilovna. My se vždycky vypravíme na 3 km okruh, který zakončíme v posilovně a od posilovny domů to máme přesně jeden kilometr do kopce, takže to je taková perlička nakonec :)

Kuba využil Morgana (našeho spolubydlícího), který dříve dělal osobního trenéra a tak teď každý druhý den ráno cvičí společně a vypadají spokojeně (a my s Elise zatím spokojeně spíme :)). Vím, že se budu opakovat, ale bydlení je naprosto parádní a naši spolubydlící jsou super, měli jsme nakonec obrovské štěstí s bydlením a doufám, že tu takhle pohodová atmosféra vydrží i nadále. Naši francouzští spolubydlící se před Vánoci stěhují pryč a přijede Morganova sestra Rowena, která se stěhuje do Sydney z New Yorku. Ještě nemám směny na týden okolo Vánoc, ale máme v plánu 24. uspořádat českou večeři, kapr, bramborový salát a pohádky :) a 25. jsme pozvaní k rodičům Elise, kteří bydlí naproti přes ulici na pravou australskou vánoční večeři (ať už to znamená cokoli).

Celý týden tady byl Máca (kamarád z Pardubic), tak jsme společně vyrazili na festival krátkých filmů Tropfest do Centennial Parku a v pondělí jsme strávili den na Bondi beach (a já jsem se podruhé koupala!). Tento týden začíná letní kino v parku vedle domu, tak se určitě musíme vypravit, ale s mojí pracovní dobou to bude trochu složitější. Ale snad i v práci se blýská na lepší časy, zažádala jsem o zvýšení platu a vypadá to, že to projde - ale člověk u lidí z Bangladéše nikdy neví.

Mějte se krásně a užívejte si adventní čas

Lenďa


Žádné komentáře:

Okomentovat