neděle 9. února 2014

5 měsíců v Sydney

Zdravíme z Austrálie!

Po delší odmlce se ozýváme ze Sydney a hlásíme, že jsme živí, zdraví a spokojení.
Poslední příspěvek jsem psala z dovolené a po odjezdu rodinky začala opět práce a škola a všechny tradiční povinnosti. Já jsem se nemohla rozhodnout na jaký kurz půjdu, tak jsem nastoupila na IELTS - příprava na zkoušku, která je potřebná ke studiu na škole v Austrálii apod. Ale jelikož jsem už absolvovala kurz nejvyšší úrovně a na kurzu jsme opakovali věci, které jsem se už učila tisíckrát, hodně rychle mě to přestalo bavit a ztratila jsem motivaci. Minulý týden začínal nový semestr a my jsme měli možnost kurz změnit a rozhodla jsem se, že využiju coffee kurz, který naše škola nabízí. Dost lidí mě od toho zrazovalo, že tam jsou jenom asiati a nikdo neumí anglicky, ale i přesto jsem se rozhodla tam jít. Dnes začal druhý týden a já musím říct, že po dlouhé době dělám něco, co mě opravdu hodně baví. Uvařit kafe v Austrálii je totiž poměrně věda, a pokud člověk hledá práci v restauraci, baru, kavárně a umí vařit kafe, posouvá se na žebříček žádaných kandidátů. I to je můj cíl, ale ještě mě čekají tři týdny kurzu a chci se to naučit pořádně, než půjdu do nějaké kavárny předvést své umění :) Sice máme podle očekávání třídu plnou asiatů, ale všichni jsou strašně milí a přátelští a já jsem něco jako druhý učitel jazyka :-D Takže musím říct, že si kurz opravdu užívám a jsem ráda, že jsem se pro něj rozhodla, protože mi to zase o něco rozšíří obzory a hlavně už nebudu asi nikdy pít instantní kafe.

Jak už jsem psala, oba jsem po dovolené nastoupili zpět do práce, oba nás tam přivítali s otevřenou náručí, a začal už tradiční kolotoč, já jsem si vzala práci na večery v týdnu a víkendy, abych měla víc hodin a Kubík si přizpůsobil práci tak, aby pro mě mohl v jednu ráno chodit do práce a nebyl v práci od rána do noci. Ale na nic jiného moc nezbývá čas, pokoušíme se vyrazit na pláž co nejčastěji, ale většinou to kvůli nabitému programu vyjde dvakrát týdně maximálně. Taky každé úterý vyrážíme se spolubydlícími na quiz night do místního baru, kde se nám občas podaří vyhrát poukaz na pivo a když ne, tak se alespoň dobře bavíme. Počasí je většinu času krásné, i když zrovna dneska pršelo, ale i tak je pořád okolo 25 stupňů a užíváme si příjemné teplé letní večery.

To je pro dnešek asi vše a ozveme se až budeme mít nějaké novinky.

Žádné komentáře:

Okomentovat